HomeRegisterLog in
What's new???
Thu 11 Mar 2010, 12:57 pm by Mhacky
after the long long vacation.... (ehehhehehhe!!) i would like to announce that i will be launching the new website

and new forum... this year!

Comments: 0
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Poll
Sino mas MALAS?
TEEJAY
43%
 43% [ 19 ]
REX
57%
 57% [ 25 ]
Total Votes : 44
Top posters
conjin (937)
 
_-Tee-Jay-_ (723)
 
d'Messenjah (655)
 
trebacire (607)
 
deoscience (462)
 
John™ (443)
 
Ako Si ArNoLd (402)
 
Leng (286)
 
dave (273)
 
aya (260)
 
Statistics
We have 144 registered users
The newest registered user is denseaa

Our users have posted a total of 7239 messages in 230 subjects
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
d'Messenjah
Chief Moderator
Chief Moderator
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-03-30
Location : Barrio Novaliches, Ciudad Ng Quezon Baby!

PostSubject: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Thu 30 Apr 2009, 1:55 pm

"PLEASE POST YOUR PICS" sabi ng admin ntin. or else.. hehe


3weeks lang daw kundi burado na kau. hahahaha






afro afro afro

_________________
Ako Si Rex Mendoza... #1
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/rexmendoza
trebacire
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 607
Join date : 2009-03-30
Age : 37
Location : De Jesus Compound

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Fri 01 May 2009, 12:34 am

wat do u mean by our pic super chief moderator? Our own real pic po b? amf ang higpit nmn ng forum na itets!!! ok ok, im an obedient law abiding citizen of this highly reputated forum of ours, law made by the most masculine admin of this earth,mhacky haha, ok i will...
lol! Sleep Sleep Sleep

_________________
"When ur not practicing, remember, someone somewhere is practicing.
when u meet him, he will win..."


Last edited by trebacire on Sun 03 May 2009, 4:27 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/trebacire
Mhacky
Admin
Admin
avatar

Posts : 105
Join date : 2009-03-27
Location : Novaliches Quezon City, Philippines

PostSubject: WTF!!!!   Sun 03 May 2009, 1:44 am

ahem!!!! well because im the admin.... and as a leader of this forum syempre i must be a role model.... bakit?? yung 1st na na established tong forum na ito pics ko agad nilagay ko ha!!! so you should follow!! specially the moderators, vip, and the chief! ok!!! hmmmm... bakit??! kinahihiya nyo ba mga face nio??? Twisted Evil Twisted Evil and besides ayaw nyo yun makikita yung mga nag gwagwapuhan!!! lol! at naggagandahan nyong mga face!? lol! para ma ingganyo naman yun mga members at di sila maparanoid specially the new cummers este newbies pala!!! ok!!!

_________________



Im not complete, but i can compete...
Diminish your soul, Vanquish the weak....
Back to top Go down
http://biohazardx3m.darkbb.com
allan303
V.I.P
V.I.P
avatar

Posts : 192
Join date : 2009-03-30
Age : 25
Location : novaliches qc

PostSubject: haha   Sun 03 May 2009, 2:24 pm

oo nga nman tama nga nmn.... kaya ikaw TEEJAY MAG LAGAY K NG PICTURE MO PWEDE B?? sumunod kayo sa ating admin
Back to top Go down
_-Tee-Jay-_
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 723
Join date : 2009-04-01
Age : 31
Location : HeLL

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Mon 04 May 2009, 8:33 pm

gagew 2ng mga e2 aHh


nyari pa mga animal n e2

gus2 nio lang makita ung


pagkagandang

LALAKE

ko eHh


Waƒu

_________________
Back to top Go down
http://biohazardx3m.darkbb.com/profile.forum?mode=viewprofile&am
aya

avatar

Posts : 260
Join date : 2009-04-03
Age : 32

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 10 May 2009, 10:39 pm

ahahah ayan pasaway xe lol!
Back to top Go down
Ako Si ArNoLd

avatar

Posts : 402
Join date : 2009-03-30
Location : qc

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Tue 12 May 2009, 9:54 am

Ta3 na mo TeeGAy hehehe Bute my Pic kana kala ko natuluyan kana??? hahaha
Back to top Go down
http://biohaardx3m.darkbb.com
d'Messenjah
Chief Moderator
Chief Moderator
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-03-30
Location : Barrio Novaliches, Ciudad Ng Quezon Baby!

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 17 May 2009, 8:15 pm

hehe basta sumunod nlng kau. at wag nyo ikahiya ang mga PAGMUMUKHA nyo! hahaha

@ macky, ksama kba dun sa mga naggagandahan na cnasabi mo? hahahaha lol!



afro afro afro

_________________
Ako Si Rex Mendoza... #1
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/rexmendoza
conjin
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 937
Join date : 2009-04-01
Age : 30

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Fri 22 May 2009, 2:18 pm

pakita nyo na kse mga face nyo bakit nakakatakot ba wahahahahha ^_^ lol! lol! lol!

_________________
Please click thanks if i deserve ^_^

Back to top Go down
weshiel

avatar

Posts : 209
Join date : 2009-06-11
Age : 26
Location : metrO manila

PostSubject: tsk   Sat 13 Jun 2009, 3:20 am

..aahhhhmmm kelangan mdameng mdameng pics?....ok n b yang ava lang?..haha grabe di lang mglagay ng pic tanggaL n?...ang gentle nman XD hahaha... xD (nga pla bagO lang pO akO dito, haha! ) Very Happy
Back to top Go down
http://weshiel.multiply.com/
conjin
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 937
Join date : 2009-04-01
Age : 30

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sat 13 Jun 2009, 8:22 pm

isa po kse ung sa rules ng forum...

my 1month naman po silang palugid siguro tama na po ung time na un

para maayos nila ung pic.

_________________
Please click thanks if i deserve ^_^

Back to top Go down
d'Messenjah
Chief Moderator
Chief Moderator
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-03-30
Location : Barrio Novaliches, Ciudad Ng Quezon Baby!

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sat 13 Jun 2009, 11:37 pm

rereklamo pa si danica sotto eh. haha lol!

_________________
Ako Si Rex Mendoza... #1
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/rexmendoza
weshiel

avatar

Posts : 209
Join date : 2009-06-11
Age : 26
Location : metrO manila

PostSubject: bwaha xD   Sun 14 Jun 2009, 12:22 am

salamat cojin!..ang tinO mu sumagot di tulad ni rex..banO talaga haha


afro <<BALATAN NG BUHAY!

haha tinatanong q lang kung bukod s ava e kelangan pb ng mdameng pics?.

di ako ngrerekLamo ok?.haha
Back to top Go down
http://weshiel.multiply.com/
trebacire
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 607
Join date : 2009-03-30
Age : 37
Location : De Jesus Compound

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 1:07 am

sharing extra pics besides from ur ava is optional Very Happy

only the ava is a must...

_________________
"When ur not practicing, remember, someone somewhere is practicing.
when u meet him, he will win..."
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/trebacire
conjin
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 937
Join date : 2009-04-01
Age : 30

PostSubject: "Account Deletion"   Sun 14 Jun 2009, 10:49 am

failure to obey the rule of the forum naming not having a picture in 3weeks

will result to the deletion of your account. a private message will be sent to the member 1week before the deletion..

how ever you may resign up to join again if the penalty is not serious.

but still the requirements will be implemented for the members..

have a nice day Smile



MOVE BY ADMINISTRATOR

_________________
Please click thanks if i deserve ^_^



Last edited by conjin on Sun 14 Jun 2009, 6:10 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
kadabs

avatar

Posts : 161
Join date : 2009-04-01

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 2:00 pm

maliban lang ba kay tee-jay? ? ? afro <---kill
Back to top Go down
weshiel

avatar

Posts : 209
Join date : 2009-06-11
Age : 26
Location : metrO manila

PostSubject: wiiiih^^   Sun 14 Jun 2009, 3:20 pm

orkei!...salamat!..hahah tama ok n yang ava^^

afro << BALATAN NG BUHAY!
Back to top Go down
http://weshiel.multiply.com/
conjin
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 937
Join date : 2009-04-01
Age : 30

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 5:12 pm

kung gusto nyo pong maglagay ng extra pics ok lang po un

bsta po imbortante my pic kyo sa avatar nyo..

_________________
Please click thanks if i deserve ^_^

Back to top Go down
Jinky

avatar

Posts : 12
Join date : 2009-06-08
Age : 30
Location : QC

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 5:37 pm

what if na late ng 1 day young pag lagay ng pic?

burado na po ba agad ung account?
Back to top Go down
trebacire
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 607
Join date : 2009-03-30
Age : 37
Location : De Jesus Compound

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 8:28 pm

aw d ko ata alam tong rule na to ha, lam n b ni Mr.Admin to?

_________________
"When ur not practicing, remember, someone somewhere is practicing.
when u meet him, he will win..."
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/trebacire
weshiel

avatar

Posts : 209
Join date : 2009-06-11
Age : 26
Location : metrO manila

PostSubject: hoho   Sun 14 Jun 2009, 9:58 pm

..tama!..ok na cgUrO ava..ayOko n mambulabog ditoh s forUm nyaha!..xD
Back to top Go down
http://weshiel.multiply.com/
_-Tee-Jay-_
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 723
Join date : 2009-04-01
Age : 31
Location : HeLL

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Sun 14 Jun 2009, 10:02 pm

don't know what yo say...!! di ko din alam e2... maybe we should ask the admin 1st..!! what do yah think..?

_________________
Back to top Go down
http://biohazardx3m.darkbb.com/profile.forum?mode=viewprofile&am
d'Messenjah
Chief Moderator
Chief Moderator
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-03-30
Location : Barrio Novaliches, Ciudad Ng Quezon Baby!

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Tue 16 Jun 2009, 10:45 pm

ask me nlng. haha 2nd to the admin naman ako eh. hahaha lol!

_________________
Ako Si Rex Mendoza... #1
Back to top Go down
http://profiles.friendster.com/rexmendoza
leevaugh

avatar

Posts : 32
Join date : 2009-06-10

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Thu 18 Jun 2009, 4:50 pm

Ich hoffe, alle werden nach Original-Bild heheheheh
Back to top Go down
conjin
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 937
Join date : 2009-04-01
Age : 30

PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   Fri 19 Jun 2009, 12:08 am

30days b4 deletion sabi nyo nga im just extending the rule....

give early warnings.......

masama ba un?

_________________
Please click thanks if i deserve ^_^

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!   

Back to top Go down
 
ATTENTION AMIGOS!! CHICAS & CHICOS!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Attention Madhatter
» ANA (Anime Needing Attention)
» Black Ribbon Academy (Open)(started)
» Attention. This is now officially a Spider-Man Thread. That is all.
» Merlin: The Author of a Fanfiction

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EXTREME COMMUNITY :: ANNOUNCEMENT AND UPDATES!-
Jump to: